Vragen en tips over libido

  • beheerder

    Stel je vragen of plaats je berichten op het prikbord!

  • nicci

    Hai,

    Ik heb een nieuwe minnaar, en hij heeft me een lustopwekkend middel laten snuiven.

    En idd, de sex is fantastich, heb deze week veel meer zin dan normaal.

    Zit er een verschil in deze lustopwekkers, en hebben ze ook bijwerkingen?

  • beheerder

    Hallo Nicci,

    Ben heel benieuwd om welk middel het ging. Kun je dat nog even vermelden, zodat het ook een tip kan zijn voor anderen?

    Als ik het middel weet, kan ik ook kijken of er iets te vinden is over bijwerkingen. Er zijn namelijk heel veel verschillende middelen op de markt.

  • nicci

    Hoi,

    Bedankt v. de reactie. Ik zal proberen achter de naam te kome.

    Hij snuift het zelf ook, dus is het iets v. mannen eb vrouwen.

    Ik had dit nog nooit ervaren, ben een vrouw die op sexgebied nooit wat te klagen had.

    Maar dit overtrof alles, een genot om te kennen……

  • beheerder

    Ok, bedankt….ik ben erg benieuwd naar het middel!!! X(

  • wiersma

    ik zit met het volgende:

    mijn vrouw ( we zijn nu 22 jaar getrouwd) wil hooguit eens in de 6 tot 8 weken sex ( zij ligt dan plat, met een minimum aan activiteit).

    al met al zeer onbevredigend.

    ik wordt hierdoor steeds gefrustreerder, wat uitloopt in agressie.

    dat doet de relatie weer niet goed, dus weer minder vrijen etc.

    hoe kom ik hier uit?

    help gefrustreerd

  • Smartshop

    Nicci,

    Het is niet verstandig om zomaar iets te gaan gebruiken, wees er zeker van dat het in beginsel gaat om een natuur product en niet om een vaak illegale variant van een geregistreerd medicijn…

    Verder zijn er goedjes die behoorlijk verslavend kunnen werken, het is dus verstandig om vooraf goed te informeren wat het is en waarvan het gemaak is.

    Een goede smart / erotiek shop heeft dit overigens compleet in de omschrijving staan..

    www.smartshop-online.com